nie pokazuj więcej , zamknij
nowe zasady dotyczące Cookies

FRESHgroup Sp z o.o. informuje, że na swoich stronach www wykorzystuje pliki cookies (tzw. ciasteczka). Korzystając ze stron FRESHgroup Sp z o.o., wyrażasz zgodę na używanie cookies, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki.
 

Aplikacje www

Nowoczesne modele biznesowe są często uwarunkowane zastosowaniem odpowiedniej technologii, z kolei wdrożenia rozwiązań informatycznych powinny być podporządkowane realizacji precyzyjnie zdefiniowanych celów biznesowych. Nie zapominajmy, że informacja nie biegnie już tylko w jedną stronę. Internet stał się praktycznym narzędziem do dialogu z naszymi klientami i pracownikami.

Oferujemy Państwu wsparcie w następujących obszarach: 

  • portale dla klientów
  • rozwiązania e-commerce
  • e-Marketing
  • systemy zarządzania zasobami informacyjnymi w przedsiębiorstwie
  • aplikacje na zamówienie

Wzrost popularności Internetu jako taniego i skutecznego kanału komunikacji między firmą i jej klientami sprawia, że coraz więcej przedsiębiorstw dostrzega potrzebę wykorzystania Internetu także jako kanału sprzedaży lub zakupu produktów i usług. Dostępność i wygoda tej formy sprzedaży sprawia, że niesie ona większe możliwości w zakresie dotarcia do odpowiedniego klienta, prezentacji oferty, sprzedaży i późniejszego utrzymania i rozwoju relacji. Posiadamy duże doświadczenie w budowaniu zaawansowanych rozwiązań e-commerce. 

Rozwiązania e-commerce 

Systemy wykorzystywane w rozwiązaniach e-commerce zapewniają wielowymiarową skalowalność - zarówno pod względem rozmiaru katalogu produktów, jak i liczby potencjalnych klientów.

Handel elektroniczny wykracza dziś poza ekrany komputerów stacjonarnych - zaawansowane systemy wielokanałowej obsługi pozwalają na dokonywanie transakcji w niedostępnych do tej pory sytuacjach. Aby najskuteczniej prowadzić handel elektroniczny system e-commerce powinien ściśle współpracować z narzędziami zarządzania relacjami z klientami on-line. Umożliwi to zbieranie i analizę danych o kliencie oraz ich późniejsze wykorzystanie w celu uzupełnienia lub modyfikacji oferty produktów i usług.